Openingsweekend Vlaamse wielerklassiekers live op Sporza

donderdag 26 februari 2015

Dit weekend wordt het openingsweekend van het Vlaamse wielerseizoen op de weg gereden. Sporza brengt Omloop Het Nieuwsblad en Kuurne-Brussel-Kuurne live in beeld.

VRIJDAG 27 FEBRUARI

Europa League magazine op Canvas, 18.10 uur
Herhaling van het magazine met samenvattingen van de terugwedstrijden van de 1/16de finales van de Europa League.  Presentatie: Ruben Van Gucht.

ZATERDAG 28 FEBRUARI

Sporza wielrennen op Eén, 13.30 uur
Met LIVE verslag van de Omloop Het Nieuwsblad, met voor- en nabeschouwing ter plaatse gepresenteerd door Karl Vannieuwkerke, voorafgegaan door een samenvatting van de Cyclocross Masters in Waregem.

Sporza motorcross op Canvas, 23.40 uur
Samenvatting van de GP motorcross van Qatar. Commentaar: Kris Meertens.  Aansluitend verslag van de Haspengouwrally. Commentaar: Eric Dupain.

ZONDAG 1 MAART

Sporza zondag op Eén, 14.30 – 17.10 uur
Met LIVE verslag van Kuurne-Brussel-Kuurne. Voorts zijn er samenvattingen van de CrossCup veldlopen in Dour en de bokswedstrijd om de Europese titel bij de lichtgewichten tussen Junior Bauwens en de Fransman Yoann Portailler.

Sporza motorcross op Canvas, 18.15 uur
Herhaling van de samenvatting van de GP motorcross van Qatar. Commentaar: Kris Meertens. En aansluitend een herhaling van de samenvatting van de Haspengouwrally. Commentaar: Eric Dupain.

Sportweekend op Eén, 19.20 uur
Magazine met een overzicht van de sportactualiteit.  Presentatie: Stef WIjnants.

sporza

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.