Pastoor Walter uit 'Familie' is overleden

woensdag 29 juli 2015

Zondag is acteur Guido Horckmans overleden. Dat schrijft Het Nieuwsblad. Horckmans was bij het grote publiek bekend als pastoor Walter uit de VTM-soap 'Familie'. De acteur is 73 jaar geworden.

Guido Horckmans speelde van in het prille begin van 'Familie' tot in 2006 de rol van pastoor Walter, de broer van Anna (Annie Geeraerts). Daarna werd hij door de productie bedankt voor bewezen diensten en verdween hij in de anonimiteit. Guido Horckmans had het erg moelijk met zijn ontslag bij 'Familie' en hij werd depressief. In 2011 werd dan dementie bij hem vastgesteld.

Guido Horckmans is overleden in het verzorgingstehuis waar hijd e laatste jaren verbleef.

Bron: nieuwsblad.be

vtmfamilie

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.