Mogelijke boete voor wietrokende Jeroen Pauw

dinsdag 24 november 2015

In de aflevering van vrijdag staken alle tafelgasten op het einde van de VARA-talkshow 'Pauw' een joint op. Ze deden dit ter ere van de overleden protestzanger Armand, die op donderdag overleed.

Mogelijk krijgen de makers van de show een boete.

Omdat ze Armand wilden vereren staken alle tafelgasten van Jeroen Pauw een joint op. Op Twitter regende het reacties. Veel mensen spreken over een legendarische actie van Pauw. Anderen konden dan weer niet lachen met de stunt.

De kans bestaat dat de makers van 'Pauw' een boete in de bus zullen krijgen. In 2013 kreeg de VPRO een boete omdat cabaretier Hans Teeuwen sigaretten rookte in het programma 'Zomergasten'.

Bron: telegraaf.nl

MAX is er elke dag! logo MAX logo

Jan Slagter ontvangt onder anderen Buddy Vedder en Aruna, de winnares van Heel Holland Bakt. Buddy Vedder vertelt over de vele ontmoetingen met koningin Máxima en andere leden van het koninklijk huis. Hij speelt de hoofdrol in de musical Saturday Night Fever en samen met de cast treedt hij op. Aruna is groot liefhebber van het koningshuis en maakt koninklijke lekkernijen. Etiquette- en protocolexpert Jan Jaap van Weering legt uit hoe je een tompouce eet en waarom je tegen de koning niet 'eet smakelijk' zegt. Marco Schuitmaker treedt op. April Darby speelt de hoofdrol in de musical Sister Act. Ze vertelt over de rol en treedt op met de cast.

'MAX Koningsdag vanaf Paleis Soestdijk', om 13.35 uur bij Omroep MAX op NPO 1.