'Podium On Tour' reist langs culturele zomerfestivals

zaterdag 4 juli 2015

De NTR tourt in de zomer langs gerenommeerde kunst- en cultuurfestivals in de nieuwe serie Podium on Tour. Dieuwertje Blok reist van Groningen tot Den Bosch en van Amsterdam tot de Veluwe op zoek naar de mooiste concerten en voorstellingen.

Samen met prominente Nederlanders bezoekt Dieuwertje bekende Nederlandse festivals als de Koorbiënnale, de Parade, het Delft Chamber Music Festival of het Grachtenfestival. Met Mike Boddé en Floris Kortie – bekend van Podium Witteman – doet ze verslag van de optredens, werpt een blik achter de schermen en ontmoet musici, theatermakers, medewerkers en gasten van de festivals.

Na 'Podium op 4' en 'Podium Witteman' (maar ook in lijn met Dieuwertjes culturele reisprogramma 'Landinwaarts') dus weer een programma waarin de NTR kunst en cultuur omarmt.

'Podium on Tour', zondag 5, 12, 19, 26 juli, 2, 9, 16, 23 augustus om 19.15 uur op NPO 2. Herhaling steeds de maandag erna om 23.45 uur.

'De Verraders' (RTL 4)

Met de finale in zicht, groeit het onderlinge wantrouwen. Zelfs de Verraders bekijken elkaar met argusogen. Een van de Getrouwen probeert de groep voorzichtig mee te krijgen, maar belandt zelf in een zee van verdenkingen. In een kasteel waar paranoia hoogtij viert, is strategie de sleutel.

'De Verraders', om 20.00 uur op RTL 4.