Worstelingen met de moderne tijd in nieuw seizoen 'All Stars & Zonen'

donderdag 3 augustus 2023
Foto: BNNVARA - © Mark de Blok 2023

Goed nieuws voor alle fans van de serie 'All Stars & Zonen': de welbekende voetballende vrienden en hun (schoon)zonen en dochters zijn terug!

In de nieuwe reeks worstelen de spelers van de voetbalclub Swift Boys met een hoop uitdagingen van de moderne tijden, zoals worden ‘gecanceld’, grensoverschrijdend gedrag en gendergelijkheid. Veranderen de tijden ook op het voetbalveld, in de kantines en kleedkamers van de amateurclubs? En hoe gaan Swift Boys hiermee om? Tegelijkertijd krijgen hun vaders en moeders te maken met uitdagingen die van alle tijden zijn, zoals ouderschap, overgang en overspel.

Aflevering 1 en 2: Woke & Fitvest
In de eerste aflevering zijn er meteen grote veranderingen bij de voetballers. Er wordt verhuisd. Er gaat iemand met pensioen. Er wordt vreemdgegaan en er staat iemand op het punt gecanceld en uit de club gegooid te worden. Hoe krijgt de jongere generatie de oude generatie woke? Ook in aflevering 2 staat veel te gebeuren. Junior (Yannick van de Velde) heeft het team nodig om zijn nieuwste high-tech product 'het Fitvest' te promoten bij investeerders. Zoals altijd staat Junior in het mikpunt van de spot van zijn teamleden en zint hij op wraak. Ondertussen probeert Mark (Peter Paul Muller) zijn relatie met Roos (Isa Hoes) weer op de rails te krijgen.

Cast: nieuwe rol voor Matthijs van de Sande Bakhuyzen
De vaste acteurs uit de oorspronkelijke serie, zoals Daniël Boissevain, Danny de Munk, Peter Paul Muller, Soundos El Ahmadi en Thomas Acda keren terug. Isa Hoes krijgt een grotere rol: haar personage Roos heeft in de nieuwe reeks de leiding over de kantine van de voetbalclub. Ook de inmiddels vertrouwde gezichten van de nieuwe generatie, zoals Tom van Kalmthout, Yannick van de Velde, Sam Renascent, Sabri Saddik, Alidtcha Binazon en Alex Hendrickx zijn in het tweede seizoen te zien.

Een nieuwe rol is weggelegd voor Matthijs van de Sande Bakhuyzen. Matthijs speelt Zero, een tot nu toe onbekende broer van Hero, Nero en Nemo.

'All Stars & Zonen' is een vervolg op de films (1997 en 2011) en de serie 'All Stars' (1999-2001). De serie is een coproductie van BNNVARA en M&B Film.

Het tweede seizoen van 'All Stars & Zonen' wordt wederom geregisseerd door Jean van de Velde en start op donderdag 31 augustus om 20.30 uur met de eerste twee afleveringen op NPO 3 en NPO Start. De hele serie is vanaf die dag ook al volledig te bekijken op NPO Plus. Vanaf donderdag 14 september is er wekelijks een aflevering te zien om 20.30 uur bij BNNVARA op NPO 3 en NPO Start.

DOSSIER: Najaar 2023: alle plannen, alle zenders! (NL)

volledig dossier

Doorblader onze nieuwsberichten en kom alle nieuwtjes uit televisieland te weten!